خرید شارژر شیائومی فونی شاپ
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

« تفاوت­های میان شارژ اصلی و تقلبی شیائومی » از مهم­ترین مواردی که می­تواند اصلی و یا تقلبی بودنِ کلگی شیائومی را به خریدار آن اثبات سازد، لوگوی سازنده آن می­باشد! چرا که هر کسب و کاری، لوگوی متمایز خود را دارا بوده و این لوگو، با حروف، تصاویر و به طور کلی، ظاهر خاصی به مصرف کنندگان نمایش داده می­شود. تولیدکنندگان محصولات فیک، لوگوی خود مدنظر خود را کپی کرده و با قرار دادن آنان بر روی محصولات خود، سعی دارند آنان را به عنوان محصولات اصلی معرفی کنند! ( البته که در بیشتر مواقع، این لوگو با لوگوی اصلی نیز مطابقتی ندارد! ) بنابراین؛ توجه به لوگو، اصلی ترین عاملی است که می­تواند خریدار را متوجه اصلی و یا تقبلی بودنِ شارژر مد نظر سازد! نوشته­ها و مشخصات فنی روی شارژر، دیگر راه تشخیص اصلی و یا تقلبی بودن شارژر می­باشد. این متون؛ محتوایی همچون نام کشور سازنده، ولتاژ و سایر اطلاعات را دارند. تولید کنندگان شارژر­های تقلبی، این اطلاعات را کپی نموده و بر روی کالاهای خود می­چسبانند تا کالای فیک خود را اصلی جلوه دهند! بنابراین؛ کابل شارژ شیائومی « چرا نباید شارژر­های تقلبی را مورد استفاده قرار داد؟ » گرمای بیش از حدی که شارژر­های تقلبی از خود ساطع می­کنند و احتمال بالای آتش سوزی در آنان و به طور کلی، کیفیت نامناسبی که دارا می­باشند، از جمله عواملی است که خرید شارژر­های اصل را ضروری می­سازد. سیم­های ضعیف، وصل نشدن سریع به آداپتور، کابل­های آسیب دیده، همگام­سازیِ گجت با کامپیوتر و… دلایلی هستند که افراد را به سمت خرید شارژر­های اصل سوق می­دهند. اگر به دنبال خرید شارژر جدیدی برای دستگاه شیائومی خود هستید، در حین خرید، اطمینان یابید که طول سیم آن از 120 سانتی­متر بیشتر باشد. ماژول آداپتور آن نیز نباید بزرگ­تر از ماژول شارژر قبلی­تان باشد.

 « بررسی نمونه هایی از شارژر گوشی شیائومی » شارژر دیواری شیائومی مدل Turbo fast charge : توربو؛ شارژر اصلی شیائومی 33w به همراه کابلType-c یکی از با کیفیت­ترین شارژرهای موجود در بازار محسوب می­شود. این شارژر؛ مقاومت فوق­العاده بالایی را دارد که همین ویژگی، آن را مناسبِ استفاده برای گوشی­های تازه عرضه شده قرار می­دهد. این گوشی­ها؛ مانند شیائومی 11 اولترا، پوکو و… شارژر­های بسیار قدرتمندی را دارند که نیازمند کابل­های قدرتمند هم می­باشند. کابل این شارژر؛ یک متر طول دارد و دارای کیفیت اورجینال بازار است. این کابل قادر است، جریان حداکثر 6 آمپری را از خود عبور داده و گوشی شما را با قابلیت فست شارژر، به درصدِ شارژ دلخواهتان برساند! پس می­توان آن را گزینه مناسبی برای گوشی­های شیائومی جدید و سایر برند­های دیگر که آداپتور قدرتمندی دارند، دانست. شارژر 33 وات شیائومی MDY-11-EZ : این شارژر از گوشی­های پرچمدار شیائومی همچون مدل­های پوکو، بلک شارک، می10، نوت 9 پرو و سایر گوشی­هایی که باطری بزرگی را دارند، پشتیبانی می­کند. همچنین توانایی ساپورت سایر گوشی­های هوشمند را هم دارا است. شارژر 33 واتی شیائومی اورجینال MDY-11-EZ به همراه کابل فابریک خود، یک محصول هوشمندِ ضروری در بین انواع گجت شیائومی است. اگر آداپتور شارژر شما آسیب دیده و یا نیاز به یک فست شارژ جدید دارید، این مدل را انتخاب نمایید. زیرا استفاده از شارژر فیک در طولانی مدت می­تواند منجر به آسیب دیدنِ گوشی هوشنمند شما گردد. به علاوه، این شارژر موبایل شیائومی؛ از سرعت و سلامت بالایی نیز برخوردار است. ( لازم به ذکر است که آداپتور شارژ­های فیک دوام زیادی ندارند، خیلی زود آسیب می­بینند و منبع قدرت غیر قابل اعتمادی دارند. ) شارژر اصلی ۳۳ وات شیائومی MDY-11-EZ با سرعت بالا و با امنیتی بالا، باتری گوشی­تان را شارژ کرده و این آداپتور شارژ، به منظور شارژ­دهی از نوع اتصال TYPE-C استفاده می­کند. شارژر دیواری شیائومی مدل MDY-08-E1 : این شارژر، یکی از بهترین شارژر­های موجود در بازار محسوب شده و وزنی در حدود 70 گرم را دارا می­باشد. آداپتور شارژ این شارژر؛ از فناوری Quick Chargw بهره گرفته و قادر است که گوشی و یا تبلت را در مدت زمان بسیار کوتاهی به شارژ برساند. این شارژر، سلامت باطری را حفظ نموده و احتمال ایجاد هرگونه مشکل در آن را به حداقل می­رساند و قادر است، در بازه 0 تا 50 درصد، شارژ موبایل را با توان خروجی 18 وات شارژ کرده و از بازه 50 تا 100 درصد، شارژ را با خروجی 12.5 وات به شارژ برساند.

در حین خرید شارژر شیائومی فونی شاپ، حتما به ترکیب­بندی حروف چاپی، توجه نشان دهید! ) توجه داشته باشید که شارژر اصلی شیائومی، محکم تر و سنگین تر از شارژر تقلبی می­باشد، شارژر اورجینال شیائومی از مس ساخته شده و نمی توان آن را به آهنربا چسباند، در ساخت شارژر های اصل، دقت و ظرافت زیادی اِعمال شده! در صورتی که در شارژر­های فیک، چنین مواردی ملاحظه نمی­شود! ( در نسخه فیک شارژر موبایل شیائومی، دو پین و یا سه پین شارژر به آهنربا نخواهد چسبید. )





:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: